pátek 26. září 2014

Ohlédnutí za zářím 2014



Po delší době se opět vracím k měsíčním ohlédnutím, která obnovuji hlavně kvůli možnosti pořizovat kvalitnější fotografie. Doufám, že si navyknu přispívat pravidelně každý měsíc a nebudu na to zapomínat nebo kašlat :D











Září je první měsíc po letních prázdninách a jako takový probíhal docela dost ve znamení učení. Jelikož je to můj poslední rok na základce, ve volném čase se opravdu šprtám a světe div se, zdá se, že to přináší výsledky :) Proto jsem také moc knížek nepřečetla ani nekoupila - prostě nebyl čas. Stejně jsem ale pár stihla dočíst, rozečíst, rozbalit, dokonce jsem získala i recenzní výtisk Viktorčiných vesmírných dobrodružství od nakladatelství Portál. Komiks se mi moc líbí a už teď se těším, až budu psát recenzi.



Stopařův průvodce po galaxii jsem včera dočetla a po víkendu zveřejním recenzi, Danteho holku recenzovat nechci, protože je to román mimo můj žánr a bylo by proto celkem nefér psát o ní negativně, na Dvě věže jsem už svůj názor publikovala a mluví tak za vše, Remarque a Hrabal byli povinná četba, kterou jsem dělala napřed. Remarque byl skvělý, z Hrabala jsem byla trochu rozpačitá, nejspíše ale proto, že jsem neviděla film Postřižiny a neměla tak k čemu zabrousit představivostí a na Punishera se stále pokouším najít čas (marně).
 Co se stalo s mužem zítřka je sbírka tří komiksových příběhů o Clarku Kentovi a jeho budoucnosti jako Supermana i jako "obyčejného" člověka. A na závěr jsem si dala rereading Zaklínače, přičemž jsem skoro u konce druhého dílu a chystám recenzi :)

































































Žádné komentáře:

Okomentovat